1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van luwieke bosma - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van luwieke bosma - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg luwieke

06 Juli 2011 | Nederland, Hollandscheveld

Hallo dan!

Welkom op mijn site waar ik jullie zo af en toe zal verblijden met een verhaaltje!

Morgen vertrekken Karolien en ik voor 3,5 week naar Tanzania om daar een poging te doen om de Kilimanjaro te beklimmen. Daarnaast gaan we fijn rondreizen/chillen aan het strand/naar de dierentuin/snorkelen/zwemmen en andere relaxte dingen doen. Maar hiervan zullen jullie op de hoogte worden gehouden:)

Ik heb er wel zin in iig, ben erg benieuwd hoe het ons zal vergaan in Afrika:)

Luwieke


  • 06 Juli 2011 - 18:13

    Iteke:

    Niks geen pogingen, gewoon doen;)
    Veel plezier!

  • 06 Juli 2011 - 19:05

    RONNie:

    Awesome luwieke. Deze is meteen voor je new sealand avontuur? Safe flight. Kus

  • 06 Juli 2011 - 19:23

    Willemijn:

    Wooohooo awesome Luwiek!
    Hoop dat je vannacht 'n beetje kunt pitten, een supreme vacance gaat beleven daar op al die mooie plekken plús dat dat voetje van jou die grote berg maar aan kan straks... Span-nend! ;)

    But, you go girl
    Doei dan!

    (En tuurlijk.. de grootste chiller in de wereld heeft op de valreep, op haar gemakje, gewoon nog even 'n 7 binnengehaald op dr bachelorscriptie. Very nice!)

  • 06 Juli 2011 - 20:11

    Albert:

    Lekkerhoor! Gaat zeker mooi worden! We gaan snel vrienden worden op waarbenjijnu :)

  • 06 Juli 2011 - 20:27

    Anna :

    Geen 1 van je plannen zijn niet relaxed dan wordt het gwoon superrr relaxed! Weet dat het een must is om een sherpa te hebben op dat prachtige bergie. Bij deze bied ik me aan als sherpa. Heel veel genietse en avontuur gewenst. Worden vast prachtige foto's:P xx

  • 06 Juli 2011 - 21:19

    Maartje:

    Nice Luwieke! Veel plezier in Afrika, leuk dat we je kunnen volgen, ga ik zeker doen! :D

  • 08 Juli 2011 - 19:07

    Afke:

    Hee Lou-Wieke!
    Veel plezier chika, ik denk dat je het wel kunt. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen. Kan het niet te lang maken want mijn internetverbinding is over 10 sec. afgelopen!
    Ciaioo

  • 09 Juli 2011 - 08:41

    Claudia:

    Hier is luwieke dr eerste berichtje vanuit Arika.'We zijn veilig aangekomen in Tanzania, we zijn al in Arusha en hebben een enerverende busreis achter de rug' Ik gok dat we daar in het volgende blog bericht verdere uitleg over krijgen.

  • 09 Juli 2011 - 16:54

    Kippink:

    Loekie! Veel plezier daar en succes met al die smokse Afrikaantjes!

  • 14 Juli 2011 - 20:40

    Eva:

    Heeee Luwieke!
    Wat super lachen dit! Leuk!
    Heel veel plezier, lekker genieten!
    Liefs, Sjonnieeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hollandscheveld

Missie Kilimanjaro

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Zanzibar

24 Juli 2011

Safari en Mwanza

15 Juli 2011

Eerste week, Kilimanjaro!

06 Juli 2011

1 dag voor vertrek
luwieke

Actief sinds 13 Dec. 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 15947

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 24 Januari 2015

Kenya 2014

14 Augustus 2011 - 30 Januari 2012

Op reis naar... Peking-NZ-Vancouver-SF-...

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Missie Kilimanjaro

30 November -0001 - 30 November -0001

Bolivia & Peru

Landen bezocht: